התקנת מחסום דוקרנים במחיר משתלם

בחברת ASprod המובילה באבזרי בטיחות בדרכים, למפעלים וחניונים תוכלו לרכוש מחסום דוקרנים במחיר משתלם. מדובר במוצר איכות המשווק על ידי חברתנו ומעניק פתרון פשוט ויעיל למניעת מעבר של רכבים.

השימוש במחסום דוקרנים

מחסום דוקרנים המסופק על ידי חברתנו משמש כאביזר בטיחות החוסך בכוח אדם לאתרים שונים, כדוגמת חניונים או אזורי תפעול ואזורים ציבוריים נוספים שבהם הוא נדרש על פי חוק. המוצר מונע מעבר כלי רכב כנגד כיוון התנועה וכן משמש בכל אתר ומקום הנדרש בתנועת רכבים חד כיוונית. כל סוגי מחסומי הדוקרנים, לרבות דוקרנים לחניון, מורכבים ממערכת של שיניים קפיציות אשר מונעות נסיעה בכיוון הפוך על ידי יצירת נקר בגלגל הרכב העובר על החוק ומסכן את סביבתו. מנגד, נסיעה בכיוון המותר אינה מזיקה לגלגלי רכבים העולים על שיני המחסום.

שיווק דוקרנים וחלקי חילוף

חברתנו משווקת דוקרנים איכותיים, חזקים ועמידים במחיר משתלם העשויים ממתכת ומצופים בחומר מיוחד המונע חלודה. כמו כן, אנו מתעתדים לשווק בישראל דוקרנים שקטים. על ידי רכישת דוקרנים לרכב מחברתנו תזכו בכל חלקי חילוף הנדרשים עבורו לאורך זמן, לרבות צירים, קפיצים ושיני דוקרנים.

התקנה נכונה של דוקרנים

חשוב לציין כי התקנת מחסום דוקרנים מומלצת ליישום בליווי מהנדס תנועה שיסייע בבחירת מיקום המחסום. ההתקנה עצמה נדרשת בכללים הבסיסיים הבאים:

  • מיקום המחסום – בדרך כלל עדיף שמיקום המחסום יהיה במקומות שבהם כלי רכב נוסעים לאט, דבר המפחית נזק לרכבים ולמחסום עצמו. כמו כן, יש לוודא כי מדובר בשטח ישר המונע פגיעה ברכיבי המחסום ובלייתם המהירה. התקנת הדוקרן לרוב אינה מותרת בסיבובים ואינה מומלצת בדרכים פתוחות.
  • שימוש בפסי האטה – במידה ואין בנמצא מקום נסיעה איטי של כלי רכב מומלץ להתקין  לפני המחסום שתי שורות של פסי האטה.
  • שילוט וסימון – יש לדעת כי החוק מחייב שילוט וסימוני אזהרה נאותים, המזהירים את הנהגים מפני המחסום.
  • התקנה מדורגת – את המחסום עצמו יש להתקין באופן מדורג ולא בשורה. צורת התקנה זו מקלה על פעולות תיקון והחלפה של חלקי הדוקרן על ידי שליפה פשוטה ללא הפרעות של צירו המרכזי.
  • התקנה חזקה ויציבה – יכולה לעשות שימוש ביתדות ברזל מרותכים למחסום או דיבלים ייעודיים. יש לציין כי קיימת חשיבות רבה להתקנה חזקה ויציבה של המחסום המונעת תזוזתו ונזקים לכלי רכב ולמחסום עצמו הנובעים מכך.

הזמנת מחסום דוקרנים

להזמנת מחסום דוקרנים חזק, אמין ועמיד במחיר משתלם, ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו את פרטיכם באתר החברה או צרו קשר עם ASprod בטלפון 04-9113414.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

השארת תגובה