כמה עולה מחסום חניה אישי איכותי

מחסום חניה אישי כפי שחברת ASprod מספקת הינו מוצר יעיל ושימושי המיועד לשמירה על מקום חניה פרטי. מדובר במוצרי איכות מברזל חזק שהינם עמידים ואמינים, תוצרת כחול לבן, המסופקים עם כל האבזרים הנלווים לרבות מנעולים, מפתחות ואבזרים לעיגון בקרקע. כל  זאת עבור מחירים משתלמים במיוחד המתאימים לכל כיס.

למה בכלל צריך מחסום חניה אישי?

במציאות העירונית של ימינו, בה רב הביקוש מההיצע הקיים, חניה פרטית מהווה נכס שיש לדאוג לשמרו מפני רכבים לא רצויים. עקב מצוקת החניה בארץ, שלט פרטי אינו תמיד מספיק ונדרשים אמצעים יותר אפקטיביים. בראשם עומד מחסום חניה אישי כפי שחברתנו מציעה, המונע פיזית מרכבים לא רצויים להשתמש במקום שלכם ומאפשר גם שמירת אזורים בחניונים.

 

מחסום חניה אישי במחיר משתלם

בחברתנו תוכלו להזמין שומר חניה המיועד לחניות פרטיות. מדובר במוצר איכותי, חזק, עמיד ואמין העשוי מפלדה וכולל מחזירי אור צהובים לשעות החשיכה. זהו אביזר בעל מבנה מכאני פשוט המונע סיבוכים או תקלות, ומעוגן באופן יציב וחזק לקרקע, והוא צבוע בחומר אפוקסי המעלה את רמת עמידותו בפני פגעי מזג אוויר השונים. כמו כן, במידת הצורך ניתן להחליף את מנעול המחסום ללא פגיעה בו. מעבר לכך, למי ששואל את עצמו כמה עולה מחסום חניה התשובה היא: לא הרבה. אנו מספקים מחסומים במחירים השווים לכל נפש ולכל כיס, בעלות הוגנת יחסית לרמת עמידותם ויכולתם לשפר את איכות החיים ומניעת עוגמת נפש.

מחסום חניה אוטומטי

מלבד מחסום חניה מכאני, חברתנו מספקת מחסומי חניה אוטומטיים המוצעים עבור מחירים נוחים ותחרותיים. המוצר מוצע במספר דגמים ומאפשר שליטה גם מרחוק על הורדתו והרמתו, כך שאם אתם ממהרים לעבודה או לא רוצים לצאת מהרכב, מחסום אוטומטי חשמלי יעשה עבורכם את העבודה בקלות ויעילות.

נגן וידאו אודות התקנת שומר חניה

הזמנת מחסום חניה אישי

להזמנת מחסומי חניה איכותיים עמידים ויעילים, ולקבלת מידע נוסף וייעוץ מקצועי, השאירו את פרטיכם באתר החברה או צרו קשר עם ASprod. פנו אלינו עוד היום ואנו נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה אודות המוצרים ומחיריהם.

השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

תגובה אחת
  1. פכט יוסף הגב

    מעוניין להזמין מחסום

השארת תגובה